1030 keer bekeken

ING-BANK...veel klachten over...?!!

• dinsdag 13 juli 2010 @ 17:58
    reactie op (#4) jeroen007

Goedenavond Jeroen en andere leden die dit lezen...: de ING-Bank blijkt vermoedelijk al jarenlang een 'eigen Incassobureau' er op na te houden dat onrechtmatifg namens hen handelt? En dat is heel bijzonder, onrechtmatige daad, wettelijk gezien als dat zo is en ik ga daar nu even maar vanuit! DAT BETEKEND: 

DAT VELE MENSEN, mogelijk duizenden over het hele land die ooit een conflict hadden met ING dan nu daarop kunnen ingaan en als zij een advocaat of jurist in de arm nemen, die deze zaak aanhangig maakt bij ING, zij deze alsnog na jaren kunnen winnen, of anderszins nog... GELD TERUG KUNNEN KRIJGEN...(wellicht...hangt van elke zaak afzonderlijk af...maar toch...??)!!  

Dus heel bijzonder, en ik zie ook dat er vandaag en ook de laatste dagen VEEL BEZOEKERS (van buiten) zijn die de nieuwsclubs, o.a. Maatschappelijke Belangen en Justitiele Dwalingen, Politie, en alles wat er misgaat, Europese Unie etc. bezoeken, echter ik zie HELAAS NOG (?!) 28.gif weinig of geen 'andere cluppers' (zie STATISTIEKEN!!) Indien, LEDEN, u dit leest... bezoek ook eens één of allemaal deze clubs en vaker dan 'eens'...? De berichten veranderen daar vaak (bijna) elke dag!!  36.gif

Dat zou inhouden, ik neem aan dat veel leden dit toch wel lezen en denken .... ach, ver vna mijn bed, ik heb dat niet...' ofzo? Maar iedereen kent wel iemand wellicht in zijn omgeving die (--- !??) En dan toch deze wetenschap in ieder geval, ga aan de bel trekken, meldt dit desnoods in forum Maatschappelijke Belangen etc.etc.. dan wordt je wellicht verder geholpen of doorverwezen naar juristen etc.??  

En degenen die wel reageren, hartelijk dank!! 62.gif (dit bericht wordt integraal op meerdere forums geplaatst... 4.gif

Gewijzigd op 2018-06-11 07:41:41
    handtekeningafbeelding
  • dinsdag 13 juli 2010 @ 15:50
    reactie op (#1) herman_dad

ja ik ben uit voorzorge van de INg al andere bank al overgestapt destijds en nu is er weer iets aan de hand met die INgbank? ik las het op de maatschappelijke belangen club al daar lid ook. pretige avond ook voor de lede! 41.gif

• dinsdag 13 juli 2010 @ 08:26

NIEUWE KLACHTEN OVER DE ING-BANK! 

Gelezen op Meldpunt incassoklachten (via Google! b.v…) NIET MEER BESTAAND

KENNELIJK EN MOGELIJK IS DEZE BANK VOLLEDIG ONRECHTMATIG BEZIG GELD VAN KLANTEN TE INNEN….?! Klanten die wellicht ooit in de problemen zijn gekomen of gebracht met onbekende stortingen, onvolkomenheden door welke (eigen) oorzaak ook, op hun rekening. ING verwijderd zulke klanten direct, en zet op de ‘zwarte lijst banken’. Dan komt Ínterpartes om de hoek en kennelijk IS dit onrechtmatig!

Veel nieuws EN ZIE DAAR EN MELDT DIT EVENTUEEL ZELF hierover op club Maatschappelijke Belangen Beheerdersinfo (voor bezoekers, niet leden Clubs.nl… deze 3 woorden exact via Google!)

Overigens voor ALLEN die dit lezen, weten, verwijs alle bekenden, familie, vrienden, collega’s etc. hier naartoe. Hoe meer mensen dit wéten… en ING verliest al meer en meer klanten, ING staat al bekend als ‘meest klantonvriendelijke bank van Nederland’. 

GELEZEN: 

Niet bestaand incassoburo  

Naam: Remco Jaasma
    Interpartes Incasso B.V. in Leeuwarden blijkt onrechtmatig namens ING Bank N.V. op te treden, want zoals de directie van ING Bank N.V. mij heeft verloochent is dit incassoburo namelijk ING Bank N.V. zelf. Dit betekent, dat brieven afkomstig van Interparts kunnen worden genegeerd.

<< Terug naar klachten
    Bent u woordvoerder van een betrokken instantie, en wilt u reageren? Schrijf dan een mail naar info@incassoklachten.nl. 

Gewijzigd op 2018-06-11 07:42:22
    handtekeningafbeelding