657 keer bekeken

AL 5 JAAR ACHTERVOLGT DOOR POLITIE

• dinsdag 13 juli 2010 @ 17:40
    reactie op (#2) herman_dad

goedemiddage tijger 5 jaar al achtevolgt worden door de polities lijkt mij heel vervelend maar ik zou het niet wete zo maar ik heb toen wel het boek gelezen, Zinloose juridische geweld en dan leez je dat als je het slachtoffer bent van de politie, justities dat je daar nooit vanaf komt? nu wel weet iemand anders hier iets mee om je te helpen, veel sterkte toch wel 41.gif 

hallo Jeroen, heb je berichtje ook naar hier verplaatst omdat anders 2 items door elkaar komen maar neem aan dat je goed vindt als vast  lid hier die veel op forum is... COMPLIMENTEN DAAR VOOR!! 36.gif

Gewijzigd op 2018-06-11 07:42:49
    handtekeningafbeelding
  • dinsdag 13 juli 2010 @ 17:39
    reactie op (#1) herman_dad

Goedemiddag 'Tijger'

Ik heb er even een eigen berichtje van gemaakt, inderdaad want anders staat de ING en dit item doorelkaar... of komen door elkaar, met je goedvinden!? 4.gif 

Ik zou niet direct weten wat je daaraan kunt doen, echter hier staat ook te weinig voor vermeldt, misschien begrijpelijk, in het forumberichtje. Mogelijk kun je wat meer toelichten 'privé' in de clubpost? Of nog beter zelfs, per e-mail: herman_dad@hotmail.com?

Dan zou ik je wellicht meer kunnen helpen of althans raad geven? Inderdaad wat Jeroen ook zegt in andere berichtje, het boek Zinloos Juridisch Geweld laat ook zien dat je tegen een molog, de overheid vecht. Maar wellicht kun je het een keer lezen? Zie op clubhome.1.gif

Verder hoop ik dus op de andere wijze iets te hore? laat even weten, waarom achtervolgt, er was ooit een aanleiding tot iets? Welk korps of stad, dorp speelt het af bijvoorbeeld? etc.etc... tot dan

Herman 

Gewijzigd op 2018-06-11 07:42:59
    handtekeningafbeelding
  • dinsdag 13 juli 2010 @ 17:32

Hoi

Misschien kan iemand mij helpen, ik doe dit via deze weg het gaat niet voor de ing maar over de recherche ik wordt namelijk al ruim jaar 5 achter volgt in de gaten gehouden enz enz , ik kan er middels wel een boek over schrijven hoe ze werken met al hun opsporings methoden.

Ik heb van alles al geprobeerd, de ene liegt nog harder dan de ander, terwijl ik het slachtoffer ben wie kan mij verder helpen.

Groetjes tijger.

Gewijzigd op 2018-06-11 07:43:10
    handtekeningafbeelding