551 keer bekeken

VOOR DE LEDEN...EXTRA...DANK!

• woensdag 01 september 2010 @ 09:39
    reactie op (#1) herman_dad

Even toch voor allen, niet ONBELANGRIJK dit bericht! 'Lig er niet wakker van' maar onderschat het ook niet! De laatste tijd meer en meer gezien dat er (kleinwe?) maar voor de betrokkenen grote (!) overstromingen waren door de hevige regenval!

Leden en bezoekers, zie en LEES ook eens de andere nieuwsclubs, hier op club home genoemd! Dank! 1.gif O.A. heden, heel belangrijk voor velen! 'Mensen onderschatten overstroming huis!'

Nederland+-++WEER%2C+wateroverlast+2010.jpg

Zie en lees hele artikel op club Maatschappelijke Belangen Beheerdersinfo!  

Gewijzigd op 2018-06-11 07:37:18
    handtekeningafbeelding
  • zondag 15 augustus 2010 @ 15:36
    reactie op (#1) herman_dad

goedemiddags ik kijk wel elke dag bijna dus naar me clubs en lees ook deberichten wel maar enkele clubs hebben vaak andere berichten weer toch goed wl dat herman dit onder de aandacht bnent ik zie nu veel meer leden hier wel vandaag ik kijk ook vook naar die statestieken, ik vint dit beter dan bij de vorige clubs weer. 42.gif

• zondag 15 augustus 2010 @ 08:15

Voor alle leden op alle nieuwsclubs, Justitiele Dwalingen, Politie, en alles wat er misgaat, Europese Unie, Maatschappelijke Belangen, Archief Justitiele Dwalingen een extra aandacht weer eens voor.... 

We hopen dat u een goede vakantie heeft gehad of binnenkort nog terug komt?! En na de vakantietijd.... ZIE:

Er wordt nu wat meer gediscusieerd bij een enkele club op de forums en in de BLOGberichten?! Laten ook andere leden biivoorbeeld zich eens hier horen? Er zijn leden aangemeld in het verleden die je (bijna) nooit meer op de club terug ziet, thans per dag meestal 2, 3, soms wel 4 (!) leden die de club bezoeken (zie Statistieken) - nagenoeg steeds dezelfden - 22.gif... en gelet op het leden aantal van enkele clubs???

In ieder geval een oproep: kijkt u - indien u tijd heeft natuurlijk - toch elke dag 1.gif eens op de clubs, bij enkele clubs komen bijna elke dag een nieuw bericht te staan of aanvulling (UPDATE).

EN: zie ook eens de andere nieuwsclubs hier op clubhome genoemd indien u daar (nog?) geen lid van bent!? Dank!!36.gif.. TIP: SURFT U OOK WEL EENS OVER DE RUBRIEKEN VAN CLUBS om naar andere clubs eens te kijken, bijvoorbeeld in deze Cultuur en Maatschappij, subrubriek Politiek en Overheid...? Staan nog veel meer leuke clubs voor u misschien?

DANK!! En een goede zondag gewenst verder nog en veel leesplezier op ALLE clubs! 62.gif

Herman (beheerder en 'eigenaar' enkele nieuwsclubs) mede ook namens eigenaar Zaida en vooral ook de enkele leden die ook (bijna) elke dag even kijken of reageren in forum, met elkaar eens of niet, discussies zijn soms ook leuk of zelfs een beetje leerzaam? 

Gewijzigd op 2018-06-11 07:37:30
    handtekeningafbeelding