625 keer bekeken

gestoorde

• donderdag 23 september 2010 @ 20:05
    reactie op (#1) Vomie

Het is wel mogelijk helaas. Want het is een 'gestoorde bij de politie bekend'. Dat houdt in dat er een hele lijst is van mensen die 'bij de (plaatselijke) politie bekend zijn en in het verleden 'gestoorde' dingen, wat dan ook hebben gedaan, politie daar ooit bij geweest, geroepen en zeker een 'mutatie in het dagrapport' of zelfs een proces-verbaal of wat dan ook. Dus daar 'bekend', net als iedereen overigens die wel eens bij een burenruzie, familieruzie of wat dan ook betrokken is geweest en de politie is daar bij geweest.

Echter: dan zouden al deze mensen en dat zijn er vermoedelijk LANDELIJK vele duizenden steeds opgepakt moeten worden bij 'wel evenement' dan ook???? Dat kan alleen al praktisch niet en wettelijk ook niet.

In het brein van deze mensen komt ineens 'op' ik ga 'dat of dat doen'. En als éénling en dat is NOOIT en nooit te voorkomen helaas. Als dat wel zou kunnen, dan zou KONINGINNEDAG 2009 veleden jaar óók door een EENLING ineens 'bedacht' ook heel anders zijn verlopen... helaas toen met afschuwelijke gevolgen en nu met nauwelijks 'iets' als gevolg. En wat te denken van afgelopen 4 MEI HERDENKING in Amsterdam, de Dam?? Ook zo'n gestoorde EENLING en zeker ook bekend (bekende) bij de politie daar. Maar niemand die hij vooraf vertelt dat 'hij bij de 2 minuten stilte hevig gaat staan schreeuwen hoor'! Dus ook niet te voorkomen geweest.

Helaas en maar goed ook denk ik, moeten daar psychiaters etc aan te pas komen en dan kunnen daarmede politie/justitie SOMS (!)  WEL IETS maar al deze duizenden in het land 'vooraf oppakken' bij elk evenement, Koninklijkw- , feestelijke- , voetballen, politieke bijeenkomsten, concerten van André Rieu ook veel mensen bij elkaar altijd... en ga zo maar door?!

Tja en dan pakken we al die gestoorden vooraf op en dan? Zetten we ze in kampen zoals tijdens een periode die we al gehad hebben...'40-'45? ofzo? Ondoenlijk en niet wenselijk maafr we doen dat en dan ineens... HEEFT ER 'IEMAND' zijn baan verloren, komt in grote problemen, wat dan ook en wordt daar een beetje 'gek'(gestoord in die woorden) van en ja dat kan echt iedereen overkomen. Ook wij, jazeker, de hemel zij dank weten we dat niet van te voren en de meesten van ons gelukkig ook niet.

media_xl_222088.jpg?20100921164235

Toch dan ineens denkt die persoon, ik ga 'dat en dat' doen... in dit geval een waxinelichthoudertje tegen de Gouden Koets gooien en wel in het SMALSTE STRAATJE waar de optocht en de Koets dus ook doorheen komt dus 'succes verzekerd' zou ik bijna zeggen  maar  .... goddank daarbij gebleven... het had ook een handgranaat dus 'kunnen zijn'? Ja hoor dan maar iedereen die een evenement bezoekt als toeschouwer fouilleren... Helaas kan niet, zowel technisch als wettelijk, dat laatste kán nog bij een noodverordening of zo die we nu hier en daar ook al hebben in grote steden. En dan nog... staat er ineens heel iemand anders 'op' waarvan je het nooit verwacht zou hebben.... tja dus?

Een beetje lange uitleg, hr Taaie maar ik hoop voor alle lezers hier en op de Politieclub een beetje duidelijk toch wel zo? Bedankt voor de reacties en forumbericht... nu nog meer leden?        

Ik ben bang echter dat dit soort voorvallen, we zien nu dat er 'voorbeelden zijn' voor andere gestoorden... nu wel vaker gaan voorkomen en laten we dan hopen dat het net zo goed afloopt als afgelopen dinsdag.          

Gewijzigd op 2018-06-11 07:36:18
    handtekeningafbeelding
  • donderdag 23 september 2010 @ 12:27

Hoe is het MOGELIJK dat een GESTOORDE bij de POLITIE bekend

vlak bij de KONINGIN kan komen???

Joop Taaie