333 keer bekeken

EVEN BERICHTJE VOOR DE LEDEN

• maandag 28 februari 2011 @ 07:18

Ook voor de andere nieuwsclubs, zoals hier even een berichtje, voorlopig plaatsen we hier maar geen nieuwe berichten, zolang club Justitiele Dwalingen-Politieke blunders offline is gezet door Clubs zelf? (ik heb de club Archief Justitiele Dwalingen even de naam van Justitiele Dwalingen /Politieke Blunders gegeven, zals u 'zoekt')   

U bent, was gewend aan regelmatig nieuwe nieuwsberichten uit de kranten, media te plaatsen maar voorlopig even niet zolang we niet weten waar we aan toe zijn? Ik kijk zelf ook nu de afgelopen week naar de rubriek Overheid en Politiek en zie dat er wéér een club is 'verdwenen' daar? Is hij opgeheven door clubsmaster of door de 'eigenaar' zelf, ik weet ook niet welke clubs precies dat was maar er lijkt iets vreemds aan de hand te zijn, las ook al berichten op Support Club etc. met foto's plaatsen etc. Er zijn ook  berichten en geruchten dat er problemen zijn met 'copyright of plagiaat', maar alle nieuwsartikelen worden voorzover ik weest/wist geplaatst uit open nieuwsbronnen als de kranten en daar staat altijd een bron bij, bovendien in privacyreglement staat dat  'clubs niet aansprakelijk of verantwoordelijk is voor de websites  van derden' dus waar gáát het over denk ik dan?  20.gif 

Gewijzigd op 2018-06-11 07:31:24
    handtekeningafbeelding