554 keer bekeken

Foto's verdwenen uit de nieuwsartikelen?

• woensdag 25 mei 2011 @ 19:22
    reactie op (#2) herman_dad

En nu zie ik net dat club Europese Unie áls GETIPT staat in het CLUBSNIEUWS....1.gif Kijkt u daar ook eens...??? Dank!! En ook weer om het u makkelijker te maken: even KLIKKEN: http://europese-unie.clubs.nl/ 

Inmiddels zijn alle foto's op de nieuwsclubs weer hersteld! 'T was even werk...2.gif

Club Maatschappelijke Belangen Info! staat ACTIEF.... kijkt u daar ook eens, alle leden die dit lezen... veel bezoekers daar en dan kijken er ook eens ´ANDERE LEDEN´... BOVENDIEN STÁÁN DAAR veel interessante onderwerpen en als u daar eens kijkt dan weet u ook wat u daar kunt vinden... toch...20.gif en om het u nog makkelijker te maken, gewoon even KLIKKEN op onderstaande link...

http://maatschappelijke-belangen-beheerdersinfo.clubs.nl/   DANK!!!!!

P.s. ik ben momenteel alle foto´s op de nieuwsclubs die verdwenen waren door een hacker en soms door een heel andere foto vergangen, weer aan het herstellen, gisteren al 15 stuks op Maatschappelijke en dan komende dagen de andere clubs weer... maar moet eerst artikel weer opzoeken via Google dan de fotos opslaan en downloaden in fotoalbums, betreffende artikel weer... heel veek werk3.gif

Gewijzigd op 2018-06-11 07:30:50
    handtekeningafbeelding
  • zondag 22 mei 2011 @ 07:45

Club Maatschappelijke Belangen Info! staat ACTIEF.... kijkt u daar ook eens, alle leden die dit lezen... veel bezoekers daar en dan kijken er ook eens ´ANDERE LEDEN´... BOVENDIEN STÁÁN DAAR veel interessante onderwerpen en als u daar eens kijkt dan weet u ook wat u daar kunt vinden... toch...20.gif en om het u nog makkelijker te maken, gewoon even KLIKKEN op onderstaande link...

http://maatschappelijke-belangen-beheerdersinfo.clubs.nl/   DANK!!!!!

P.s. ik ben momenteel alle foto´s op de nieuwsclubs die verdwenen waren door een hacker en soms door een heel andere foto vergangen, weer aan het herstellen, gisteren al 15 stuks op Maatschappelijke en dan komende dagen de andere clubs weer... maar moet eerst artikel weer opzoeken via Google dan de fotos opslaan en downloaden in fotoalbums, betreffende artikel weer... heel veek werk3.gif

Gewijzigd op 2018-06-11 07:30:59
    handtekeningafbeelding
  • dinsdag 17 mei 2011 @ 18:34

Vreemd... zie nu ineens dat er veel foto's zijn verdwenen uit de artikelen op clubhome?? Zo ook bij de andere nieuwsclubs...? 20.gif EN VERVANGEN SOMS door andere foto's die helemaal niet bij het artikel horen of hoorden zoals het in de (internet) krant stond20.gif?

Mogelijk een hacker aan het werk of een technische fout van CLUBS.NL ZELF? Dan zou het morgen weer goed komen hoop ik? Kijk gauw naar wat andere clubs nog maar de meesten hebben niet zo veel foto's bij de artikelen en zien er normaal uit? Allen het forum en de blogberichten staan voor allen (ook bezoekers van buiten en die zijn er velen) open maar de nieuwsberichten NIET, overigens heb ik voor de zekerheid het plaatsen van nieuwsberichten door de leden maar even gesloten. We wachten af...

Gewijzigd op 2018-06-11 07:31:06
    handtekeningafbeelding