550 keer bekeken

boek bestelle van de stormbaan

• maandag 15 februari 2010 @ 17:13
    reactie op (#3) herman_dad

goedenavonden ja ik zal het gaan bestelle als het boek er uit is. dank u voor de berichten hier. pretige avonde nog voor alle leden. Jeroen

• dinsdag 02 februari 2010 @ 09:38
    reactie op (#3) herman_dad

Ja Hans heeft ook al contact met ons gehad.Mijn man komt er ook in voor onder een bijnaam.Dus hier gaan we hem zeker kopen.

• maandag 01 februari 2010 @ 18:07

Goedenavond Jeroen, ja ik zag het gisteren al maar Ronino heeft al geantwoord zie ik vandaag.

DANK!   

Het boek is pas eerstdaags te bestellen via de LINK op de website van de uitgever, in eigen beheer, moet goed gaan via die weg anders horen we het wel. 

Ik denk dat het een heel leuk boek wordt en IS! Heb de schrijver gesproken en vooral al veel huidige en oud-kopsleidingsleden hebben al gereageerd. Er zijn er momenteel al 40 of meer 'verkocht', voorbestelt en ook voor JOSÉ denk ik weer een heel leuk boek, zal zeker voor jullie herkenbaar zijn ook! Mogelijk zelfs dat een soortgelijke gebeurtenis er ook in wordt vermeldt? Hans van Veen heeft veel zaken aangehaald o.a. ook mijn zaak nog eens. meestal met anonieme namen of alleen voornamen.

Gewijzigd op 2018-06-11 07:52:03
    handtekeningafbeelding
  • maandag 01 februari 2010 @ 10:45
    reactie op (#1) jeroen007

Het boek komt 17-2-2010 uit.Het ISBN nummer is 987-90-484-1054-5 Het kost € 24.95

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

• zaterdag 30 januari 2010 @ 17:24

goedenavonde ik wil ook dat boek een keer bestelle van die Stormbaan? maar dan moet ik via die link bestellen? ik kon daarnet daar niet opkome die link? misschien kan ik het hier bestelle? ik hoor het wel en pretige avonde voor de lede nog.