2332 keer bekeken

mag je hier ook je ervaringen delen ?

• zaterdag 13 december 2014 @ 18:24
    reactie op (#19) gerrit72

Hallo meneer ik heb idee, kun t u nu niet de pers hiervan over vertellen? Dan kunne ze het verhaal wel in de krant zetten toch? U krijgt dat zeker respons! Als de pers dit deze verhalen ook zouden lezen waarom nemen ze dan zelf al niet contact ook met u op? Toch? Nou nog een goede avond.  

• zaterdag 13 december 2014 @ 17:36
    1 van de 2 die mogelijk zouden kunnen helpen is zowiezo al afgevallen. Mijn eerdere plan blijft dus gewoon nog steeds als back-up plan van kracht. De persoon die afgevallen is die had na mijn telefoon gesprek contact gezocht met mijn vijand de politie. En de politie heeft hem gezegt dat alles aan mij zou liggen. En hij had het idee dat de politie daarin gewoon gelijk had. Prima, men hoeft mij niet te geloven, maar geloof maar niet dat ik dan vervolgens vertrouwen er in heb dat ze mij kunnen helpen.
  • zaterdag 13 december 2014 @ 00:11
    reactie op (#17) gerrit72

117.gif117.gif117.gifBlijf proberen, zie net ook bericht over Tilburg, zal later plaatsen. Maar soms kunnen zaken veranderen in positieve zin al lijkt het leven nog zo negatief. Zie ook bericht voor je op forum Maatschappelijke belangen, meer mensen ineens toch een beetje 'ongerust'! 121.gif

handtekeningafbeelding
  • vrijdag 12 december 2014 @ 23:41
    Vandaag wat contacten gehad met mensen die denken dat ze mij kunnen helpen, zonder dat ik een eind aan mijn leven hoef te maken
  • donderdag 04 december 2014 @ 11:35
    Op een eerdere aangifte waar ik door de politie mishandeld ben en waar ik blijvend letsel aan heb over gehouden is ook niks mee gebeurt omdat ze niet konden achterhalen wie het gedaan had. Dus vertrouwen dat er resultaat komt in deze aangiftes heb ik totaal niet
  • donderdag 04 december 2014 @ 08:08
    reactie op (#14) gerrit72

Godemorgen en eenn kleine overwinning in deze zaak althans... even zeker. Inderdaad afwachten wat het vervolg zal zijn....? Ben ook bang dat... nu ja VELEN LEZEN HIER zullen we maar zeggen? Ook verhaal doorgezonden aan www.sdnl.nl afwachten maar ook daar vele bezoekers en lezers....

handtekeningafbeelding
  • donderdag 04 december 2014 @ 02:08
    Het asngifte doen tegen de politie verloopt erg moeizaam. Maar na veel gezeur mag ik toch eindelijk aangifte gaan doen tegen de uitspraak van de agent die zei dat hij er geen moeite mee had om mij dood te schieten. En ook voor de vernieling van de schuttingpoort door de politie mag ik aangifte doen.

Of er verder wat mee gebeurt betwijfel ik. Het zal dan straks wel weer niet allemaal duidelijk genoeg zijn waardoor ze er dan als nog niks mee gaan doen. Maar ja dan word mijn dossier over misstanden bij de politie wel weer dikker. En als er dan met mij wat gebeurt hebben mijn nabestaanden weer een stukje dossier extra voor de media
  • vrijdag 28 november 2014 @ 17:44
    Vorige week vrijdag hebben ze van de politie mijn schuttingpoort vernield en heeft er een agent gezegt dat die er geen moeite mee had om mij dood te schieten. Nou laat ze dat dan maar gelijk doen! Want mijn energie is op.
  • dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:53
    Inderdaad de overheid en de overheid is 1 pot nat.
  • vrijdag 26 september 2014 @ 07:39
    reactie op (#10) gerrit72

Goedemorgen, nee daar ben ik ook bang voor dat daar niets dan mee wordt gedaan. 99.gifStraffeloos blijft de overheid maar al te vaak... 'dienstbelang', 'overheidsbelangen' enzovoorts...?? D ene overhandshand wast meestal ook wel de andere.... zie boek Zinloos Juridisch Geweld o.a... www.kirjaboek.nl ?

handtekeningafbeelding