6234 keer bekeken

EVEN NIET OP CLUBS

• dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:09
    reactie op (#4) herman_dad

goede dag dank u voor de mededeling en een goede dag nog hoor

• donderdag 25 augustus 2016 @ 14:27
    reactie op (#3) Vomie

Goedemiddag allen en weer even een update, ik hoop begin sept. weer meer te weten even en dan ook weer online en hier. Ga door ,et de berichten ook voor niet ledem? En ja dan starten we gewoon weer opnieuw op hoor! Ben u allen niet vergeten? Dankvoor bijhouden enkele beheerders/sters en leden.

handtekeningafbeelding
  • zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:27
    reactie op (#2) herman_dad

Hallo allen en duurt het zo lang nog? zie dat er nauwelijks reacties zijn, weet iemand niets meer te vertellen ik was hier vroeger ook veel hoor maar nu hoor hoop dat het later were wat wordt dan? nog een goede week einde werdre voor allen en zal het op ander  clubs ook even kopieren hier vragen, weet iemand meer nog?

• woensdag 27 juli 2016 @ 13:46
    reactie op (#1) herman_dad

HallO allen weer even update via andere pc maar hoop pas eind augo weer vai nieuwe pc en provider op internet en dus ook weer verder hier op clubs te zijn!! HOU VOL met toch af en toe kijken en ook berichten indien DANK!!!

handtekeningafbeelding
  • dinsdag 14 juni 2016 @ 18:30

Ben er weer even op andere pc, maar gaat langer duren dan verwacht denk ik, nog wel een maand zeker misschien dat ik er niet ben (ofline, niet aanwezig hier te lande) , nu helemaal ofline, niet op internet.... willen degenen die dit ontvangen, de clubs een beetje draaiende houden? ben zeker van plan later weer verder te gaan... maar duurt dus langer dan verwacht denk ik, DANK ALLEN!!! hERMAN  

handtekeningafbeelding