6238 keer bekeken

EVEN NIET OP CLUBS

• vrijdag 09 oktober 2020 @ 13:06
    reactie op (#74) herman_dad

Goedemiddag voor allen ook nog even LAATSTE NIEUWS over corona op de club http://maat schappelijke-belangen-beheerdersinfo.clubs.nl/. Leest u zelf even en zeker de besmettingen,opnames etc. gen nemen weer toe en laten we hopen de 2e golf gaar ook weer voorbij....  Maar nog even geduld, nog niet op internet en ook als ik er ben heel andere dingen even voorrang.

Update: De cijfers van besmettingen en ziekenhuisopnames en IC bezetting door coronapateinten loopt weer op. Ook het aantal overledenen. Komt er een 2e 'echte' lockdown?

In Belgie zijn er reeds strengere MAATREGELEN.

1. LIVEBLOG

Onderzoek naar hersenschade door corona • Behandeling Trump afgerond

Liveblog Landelijk onderzoek naar hersenschade door corona RTL_Nieuws

NU.nl: 

SURINAME:

25 nieuwe coronabesmettingen; 174 mensen in quarantaine (Starnieuws)

Suriname telt meer dan 5.000 COVID-19-besmettingen (SR Herald)

handtekeningafbeelding
  • donderdag 08 oktober 2020 @ 14:24
    reactie op (#73) herman_dad

Goedemiddag voor allen ook nog even LAATSTE NIEUWS over corona op Maatschappelijke Belangen Info. Leest u zelf even en zeker de besmettingen,opnames etc. gen nemen weer toe en laten we hopen de 2e golf gaar ook weer voorbij....  Maar nog even geduld, nog niet op internet en ook als ik er ben heel andere dingen even voorrang.

handtekeningafbeelding
  • dinsdag 06 oktober 2020 @ 14:48
    reactie op (#72) herman_dad

Goedemiddag voor allen ook nog even LAATSTE NIEUWS over corona.op Maatschappelijke Belangen Infoneest u zelf even en zeker de besmettingen,opnames etc. gen nemen weer toe en laten we hopen de 2e golgf gaar ook weer voorbij....  Maar nog even geduld, nog niet op internet en ook als ik er ben heel andere dingen even voorrang. 

Vandaag nieuwe levering coronamiddel • Woonbond wil stop op huisuitzettingen

13:58 IN BINNENLAND, BUITENLAND   LIVEBLOG

In dit blog lees je het coronanieuws van dinsdag 6 oktober.

handtekeningafbeelding
  • donderdag 01 oktober 2020 @ 13:28
    reactie op (#71) herman_dad

Goedemiddag, NOG EVEN LAATSTENIEUWS in het kort; Leest u zelf even maar overwegend steeds meer nieuwe meldingen en ziekenhuisopnames, IC's.... Laten we ons allen weer aan de nieuwe maatregelen houden maar....

Meer beperkingen in Madrid • Advies: mondkapje in gangen, aula en kantine middelbare school

13:05 IN BINNENLAND  LIVEBLOG

Lees hier het coronanieuws uit binnen- en buitenland van donderdag 1 oktober.

handtekeningafbeelding
  • vrijdag 25 september 2020 @ 15:02
    reactie op (#70) herman_dad

Goedemiddag, NOG EVEN LAATSTENIEUWS in het kort; ik kan nog niet gewoon een groot bercht plaatstenben op andere pc bij iemand anders. MAAR CORONAVIRUS is 2e golf aan de gang en verwacht wordt meer regios's in code oranje of erger. DE CIJFERS nemen toe en ook de opnames op ziekenhuizen en vooral de |C's er worden al wer mensenovergeplaats, vreplaats naar andere ziekenhuizen een algemene lockdown is niet uitgesloten. Ook economisch dus weer grote problemen? Maar zie ook de berichten zelf nog even en OOK HIER ELKE DAG, geef deze link van deze site door aan iedeer die u kent vooral ook om de forum UNIVERSUM berichten te lezen en de RODE LINJK daar pver ontvoerigen en landingen etc. UFO's velen beginnen te beseffen...?! Zie ook het boek daarover genoemd steeds Van Homo sapiens naar homo galacticus, samen op weg.... leuk ok komende st. Klaas en Kerst cadeau? Dank en blijf gezond!

handtekeningafbeelding
  • donderdag 17 september 2020 @ 01:39
    reactie op (#69) herman_dad

Goedemorgen, ALGEMENE MEDEDELING vanaf vandaag even geen NIEUWE BERICHTEN, UPDATE'S tot komende week donderdag 24, vrijdag 25 september dan ben ik er weer, door omstandigheden helaas even. MAAR BENT U ER DAN OOK WEER... en buitendien:

VEEL BEZOEKERS, (DAGELIJKSE?) LEZERS HIER EN GROEIEND AANTAL, helaas maar weinig leden. Maar blijft u vooral lezen en volgen en komende week ook, VOOR U: VELE OUDERE BERICHTEN om (na) te lezen en ook bekend mee dat de link - http://maatschappelijke-belangen-beheerdersinfo.clubs.nl/   - wordt doorgegeven ook ivm UNIVERSUM berichten over 'meer leven dan we denken' (?!); etc en de rode YouTube link daar naar opnamen over startende en landende UFO's en ontvoeringen... oordeelt u zelf.. 

En uiteraard ook de dagelijkse CORONA-update overzicht nieuws NOS, RTL, Nu.nl en Suriname OP MAATSCHAPPELIJKE BELANGEN.... voor NL, Belgie, Antillen en Suriname, het NL-taalgebied en overigens wereldwijd waar NL sprekenden zijn. Gezien aantal bezoekers in de nachtelijke uren, (NL-tijd!) soms al vele honderden, zie Statistieken, neem ik aan dat zij vooral uit deze landen komen.

Helaas heb ik geen vervanger en / of opvolger nog, maar even niet anders en tot over een week neem ik aan! DANK EN BLIJF GEZOND! 

Alle nieuwsclubs:

http://politie-en-alles-wat-er-misgaat.clubs.nl/ of: 

http://maatschappelijke-belangen-beheerdersinfo.clubs.nl/ of: 

http://europese-unie.clubs.nl/ of 

http://justittieledwalingen.clubs.nl/ - 

handtekeningafbeelding
  • vrijdag 14 augustus 2020 @ 00:52
    reactie op (#68) herman_dad

Goedemorgen VANDAAG IDEM NOG HELAAS erger nog, maar hopelijk over een dag of 2 weer beter, maar blijft u bijlezen. VEEL ANDERE BERICHTEN ook, oude info en dank aan alle bezoekers steeds weer, uit NL Vlaanderen en aan de cijferste zien, tijdsverschil, ANTILLEN en SUINAME NL taalgebied! 

handtekeningafbeelding
  • donderdag 13 augustus 2020 @ 00:26
    reactie op (#67) herman_dad

Goedemorgen VANDAAG geen actuele berichten:

HELAAS VANDAAG GEEN GOEDE UPDATE... voor de dagelijkse lezers hier. excuus, maar pc (warmte?) probleem en dit is de beste versie tot nu toe. PLAKKEN EN KNIPPEN steeds problemen... .... later vandaag, morgen hopelijk beter? 

BERICHT VOOR ALLE NIEUWSCLUBS! dANK MOGEN WE U LATER WEER ZIEN...? 

handtekeningafbeelding
  • vrijdag 12 juli 2019 @ 04:12
    reactie op (#65) herman_dad

Goedemorgen, er is een storing op clubs.nl naar..of denk dat het mijn pc is waardoor ik niet optimaal op clubs kan komen en b.v. berichten, foto's, weerberichtje clubhome etc. niet kan veranderen. Jab enkele dagen duren maar BLIJFT U VOORAL HIER LEZEN of oude berichten nog, veel bezoekers laatste tijd op nieuwsclubs! DANK

handtekeningafbeelding
  • zaterdag 14 juli 2018 @ 00:54
    reactie op (#65) herman_dad

Goedemorgen door storing hoofd pc nu op laptop en kopieren / PLAKKEN lukt niet dus even geen nieuwe berichten / weerberichtjes clubhome  SORRY   

handtekeningafbeelding